Rabu, November 17, 2010

GA kasehainzuryn dah ada pemenang! TAHNIAH!



Selamat Hari Raya AIDIL ADHA!

Dan seperti yang dah dijanjikan,GA kasehainzuryn akan mengumumkan pemenangnya pada hari ini dan anggaplah hadiah tu sebagai hadiah raya yer.. pada yang menang tahniah dan pada yang kurang bernasib baik, cuba lagi di GA yang kedua nanti...jangan serik lak. Sebab susah sangat nak pilih dan untuk mengelakkan keputusan berat sebelah, pemenang dipilih oleh adik aku, Liza. Kebetulan aku berada di kampung untuk raya korban nih. dan pemenangnya ialah~



HADIAH UTAMA


1. Tiefazatie~tiefazatie personal life


2.Sahbanu~sahbanu mulaan


HADIAH SAGUHATI( topup rm5)


1.Nina syakina
2.Haszuraidah Ishak
Para pemenang hadiah utama sila email alamat anda dan para pemenang hadiah saguhati sila email no hp anda untuk ditopup. TAHNIAH!!!


15 ulasan:

shera haifa berkata...

tahniah kpd pemenang

tiefazatie berkata...

wah~!alhamdullilah!!tq sis!i love u la sis!sukanya hati ifa nie..salam aidiladha sis!
jap lg ifa email ek..

tiefazatie berkata...

ok sis ifa dh email pd email ainzuryn@gmail.com
btol tak sis email tue?hope ok je.hihi.tq sis and ur sis!

S@hB@Nu-BaNuu berkata...

salam..Alhamdulilah..saya pon dah email alamat saya kat ainzuryn@gmail.com..dapat x??
lau ada apa2 inform ye..
mekasih byk2..teruja nih ^_^

tQ so Muchhhh =)
salam aidiladha..

LyNn'Azlina berkata...

alahai..xde rezeki...

tiefazatie berkata...

salam sis..aiyak..bru perasan yg msg sis suh email kat yahoo kan2..ifa dah email kat yahoo nie..hihi..xpe kan2..sori..

nie n3 tq utk sis tau...hope hepi la..=)

http://tiefazatie.blogspot.com/2010/11/eyeshadow-mac-utk-hari-raya-aidiladha.html

tq sis!

kakyong berkata...

tahniah... tahniah & salam aidil adha

Myra Jay berkata...

Thniah pd semua pemenang..Cheq xde rexeki lg..

Cute MuM berkata...

tahniah pada yang menang,,

haszuraidah ishak berkata...

yeayy..bestnyer dpt jugak saguhati..thanks yer ain.. me dah email..

imanmom berkata...

tahniah pemenang

haszuraidah ishak berkata...

salam kak Ain,

ni my TQ entry..

http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/11/rezeki-di-aidiladha-1431h.html

thanks..

Melor berkata...

salam perkenalan ya nama ku melor. nice blog

Zur@ZaRi berkata...

tahniah pader sumer pemenang=))

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/