Isnin, November 15, 2010

JUTAAN MAAF...

Dah beberapa hari aku tak menjengah blog ni apalagi nak mengapdet n3 baru. Maaf ye kengkawan, bukan aku malas ke apa cuma keadaan tak mengizinkan.
Anak kecilku tak sihat dan memerlukan perhatian xtra dari aku sekarang ni. dah 2 minggu demamnya sekejap baik, sekejap datang lagi.
Ke klinik usah cakaplah...dah 2,3 klinik dah. Mungkin sebab tumbuh gigi kut. Kesian aku tengok badannya pun dah susut, tak nak makan. Aku tengok gigi gerahamnya tumbuh 4 sekali! gigi kecil tu lagi...mana tak demam.
Tulah...aritu mama dok bising sangat Fahmi lama sangat bawa 6 batang gigi jer...nah sekarang tumbuh sekali banyak! Kesian Fahmi...

7 ulasan:

azzey berkata...

ainzuryn: mmg bese budak tumbuh gigi demam....jaga dia baik2 ye....

Zaidah berkata...

macam kes adam dua minggu lepas...gigi geraham tumbuh 4 batang...memang demam...air liur melelah..pastu ade ulser habis mulutnyer pecah2 n menanah...air liur berbau busuk...gie klinik ambik darah...dekat seminggu jugaklah baru ok...

Lelord berkata...

heheheh alhamdulillah najlaa masa tumbuh gigi dulu xde demam. gg mula kuo umo 4 bulan...ekekke jalan yg lambat setahun 7 bulan baru jalan

Ati Masrif berkata...

demam tumbuh gigi ye..kalau sekali 4..patutlah teruk gitu...moga fahmi cepat sembuh!

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Bila berjaga sebab anak sakit nanti kita pun ikut sakit. Jaga kesihatan Ain juga.


Semoga Fahmi cepat sembuh...

ainzuryn berkata...

TQ SUME KAWAN-KAWANKU YG AMAT PERIHATIN... FAHMI DAH BERANSUR SEMBUH CUMA SESEKALI DENGAR DIA BATUK...

kak ina kl berkata...

macam tulah ibubapa kita dulu membesarkan anak..semuga anak kamu dah beransur sembuh yer