Khamis, November 11, 2010

DAH BAIK?

Salam sume,
Maaf semalam aku tak bersiaran sebab dah tak daya sangat dah melawan demam yang terlalu panas dicampur pulak dengan batuk dan selsema.
Masa gi klinik doktor kata aku kena tekanan darah rendah pulak. Semalam tu memang aku terbaring jer lah tapi dek kerana rindu sangat nak intai blog aku online lah sekejap dalam 10 minit pastu sakit kepala lak terus stop.
Terima kasih bebanyaklah pada yang sudi menjengah blog aku ni semalam walaupun takde n3 baru. Yang tinggalkan jejak kat cbox insyaallah arini aku jejak semula yer. Mungkin sebelah petang sikitlah yer sebab ada banyak kerja nak aku bereskan nih maklumlah semalam mc...(kat umah pun kena mc ke?)hee....
biasalah bila kucing tidur, tikus jadi raja.
Anak-anak aku semalam dengan bahgianya telah menyepahkan rumah sebab aku dah terbaring tak amik port dah. Bila aku bangun pagi ni aku macam tak caye aku berada di rumah sendiri...betapa bersepahnya rumah aku dah macam tongkang pecah! tekanan darah aku yang rendah ni tiba-tiba terasa naik tersangatlah tinggi sampai ujung rambut...iieee...geram betul.
My hubby? my hubby orangnya tersangatlah cool, dia jarang say no pada anak-anak apalagi nak marah that's why anak-anak lebih suka meminta apa-apa dari dia. Dengan aku kena tapis dulu...
oklah, nak mulakan tugas...zazzzz...jumpe lagi kemudian..

3 ulasan:

Ain berkata...

alahai, tak sihat rupanya....

kalau hubby ain garang tau, rumah bersepah bukan anak jer kena marah, bini kesayangan dia pun kena tempias....

hehehe...

ainzuryn berkata...

itu marah-marah sayang namanya ain....hee...

Syafiq berkata...

rajun2 makan bt n jaga kshtan,yg penting kena syukur bile sakit,sbb Allah nk hapuskan dosa kecil,wallahualam..

senang2 lawatlah ye...

duniakiesya.blogspot.com