Khamis, September 30, 2010

FAHMI KENA ALAHAN


ASSALAMUALAIKUM...

arini agak lambat aku bersiaran sebab melayan ragam puteraku WAN MUHAMMAD FAHMI DANIEL. dari semalam dia merengek kerana diserang alahan. Matanya merah dan bengkak kegatalan dan kulit nya kemerahan. Bukan pertama kali perkara seperti ni terjadi, dah kerap sangat dibawa ke klinik atas sebab yang sama. Makan ubat, hilang...nanti bila-bila jadi lagi. Ubat pun sentiasa ada dalam simpanan di rumah. Semalam dia cuma makan nasi dan sup ayam yang aku masak sendiri, jadi aku tahulah tak ada bahan perisa tambahan atau bahan-bahan lain yang mengandungi seafood di dalamnya. Takkan sekarang ayam pun dia tak boleh makan. Apalah dia nak makan lepas ni kalo sume tak boleh makan. Siannya anak aku tu....

Pagi ni dah ok sikit. Matanya pun dah kurang bengkak tapi tadi aku bagi jugak dia makan ubat. Harap cepat sembuh, mama sedih tengok anak mama tak sihat... Semoga anak-anak mama sume sihat selalu dan cepat beso.

Tiada ulasan: