Khamis, November 11, 2010

Dah dapat hadiah redgurl craft


Thanks a lot redgurl craft...aku menang

hadiah 1st prize.

Aku dah dapat hadiah yang dijanjikan

walaupun pada awalnya aku cam tak percaya.

Jadi untuk kepastian aku pun

kol tuan empunya GA tersebut.

Sebenarnya yang excited lebih ialah

2 orang anak dara aku.

Mana taknya hadiah tu memang

benda yang d'orang minat.

Makanya bergantungan lah

keychain-keychain itu di beg sekolah

masing-masing dengan gahnya...

5 ulasan:

nina syakina berkata...

wahhh... seronoknya!!

Mama Hanim berkata...

best tu..tahniah ye..

qamarul berkata...

haha untuk anak2 ke mak die nak taruk kat handbeg nie??? jgn berebut dah..hehe

kak ina kl berkata...

salam.tahniah sebab menang..

Nafisa81 berkata...

kalau dah anak2 nye suka..mama nye kena belajar lah buat bende2 tu semua..dah terer nanti boleh la buat GA bende2 tu nnt....koi pon suke gak dgn felt kraf ni...