Isnin, November 08, 2010

N3 SATU SEN#@%&#!!!




Korang jangan lak pikir aku saja nak bikin panas pagi-pagi isnin nih. Aku cuma nak tegur sikit sikap blogger-blogger kita nih.



Kadang -kadang kita lupa jadi apa salahnya kita saling mengingatkan...ye tak?



Dah jadi tabiat kita bila kita sanjung seseorang tu, sume yang dia buat ok jer pada kita, menarik jer pada kita. Begitulah jugak dalam dunia blogger nih.



Kalau blogger yang kita suka, dia buatlah tajuk n3 macam mana pun...ah! eh! oh! ...kita tetap nak baca apa yang dia tulis.



Walhal blogger lain cam nak pecah kepala pikir untuk buat n3 yang sarat dengan mesej pun tak dapat gak sambutan yang sepatutnya.



Semestinya bukan aku ar sebab n3 aku selalunya memang tah apa-apa pun. So kalau korang tak baca pun tak rugi langsung.. sesen pun tak! hee..... duit sesen memang dah tak laku...heee......

6 ulasan:

ara berkata...

ara pon kdg2 terpk kak..ada tu update selang bape jam je..entry bese2 je tapi mak aihh banyak nau org baca n komen..hee

sarah-najwan berkata...

biarlah..yang penting kita menulis...jika ada orang baca dan berminat..alhamdulillah...jika xde..xpe..yg penting..kita menulis aje..untuk kepuasan diri kita jugak..

Unknown berkata...

ain..
setuju la..
kadang2 saya tengok entry dia cuma copy dari metro dan kosmo je..
setengah jam satu entry..
kerja mudh je kan..
tu pun ramai yang datang sebab dia ramai peminat..
tak tau la minat pasal apa..

Ati Masrif berkata...

tak kisahlah janji kita happy dengan apa yang kita buat ...kalau ada pengikut ..seronok juga jika tak ...tak kisah..tiada paksaan...

ika~~ berkata...

@diana:sy setuju dgn awk.lps tu msti org berlumba2 nak komen..sbb nak dpt chance di-reply komen oleh the blog owner..
hmm..pelik2..

Unknown berkata...

salam..

nak mencelah sikit di sini..
kakyong dah lama juga dlm dunia blogger ni dah hampir 2 tahun aktif berblog..

asalnya xde pun yg rajin tinggalkan komen di blog.. tp kena lah rajin beramah-mesra dan saling berkunjung ke blog kwn2 & meramaikan kawan blog dari sehari ke sehari... & hal ni tdk berlangsung dlm tempoh yg singkat.. amik masa.

sukar nak menten org dtg ke blog kita hari2.. tp mana2 kwn blog yg rapat tu, kita menten ziarah selalu.. lama2 akan rasa akrab macam keluarga, cuma kekangan masa kita sukar nak berkunjung setiap hari...

sori.. pjg pulak merepek di sini... keep on blogging...

http://www.kakyong.com