Jumaat, Oktober 08, 2010

MACAM BAGUS JER!!

Soalannya apa yang bagus sangat artis Korea nih ??? hingga diminati oleh ramai remaja kita termasuklah adik aku sendiri. Hari-hari kt fb dok bersembang pasal super junior. wonder girl dan entah apa-apa lagi namanya yang aku malas nak amik tau. Anak-anak aku pun dah pandai dah! Album kt fb penuh dengan gambar artis Korea nih.

Yang aku heran camnelah d'org nih senang jer nak tembus pasaran sini sedangkan artis melayu menangis nak jual album kat negara sendiri.

Sebenarnya d'org ni bukannyer bagus pun selain dari muka lawa dan pandai menari, suara ala kadar jer. Dalam satu lagu adalah 2,3 ayat dalam bahasa inggeris. Itu pun sebutannyer tah apa-apa, nampak sangat d'org tak boleh berbahasa inggeris tapi heran camne boleh pergi jauh. Artis kita kalo boleh lepas ke indon pun dah kira hebat. Salah sape???

5 ulasan:

ShErA berkata...

sekarang ni memang fenomena korea kot... shera pun tak tau kenapa... tapi kawan2 semua suka...

ainzuryn berkata...

tu lah.. kalo setakat minat kumpulan tu takpelah gak, ini siap pilih-pilh yg tu ko punyer, yg ni aku punyer. Mcmlah leh dpt..huhu

::..pr.skYleto..:: berkata...

dyeowg puyer sore best lorh akak,,tuh pasal budak2 minat k-Pop...btoi xtipu...nih juz pendpt sayer jep yep...=)

Ati Masrif berkata...

mmg fenomena kot...anak kita pun suka drama korea..hihi

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe tak suka...budak kat u dulu asyik nak tiru gaya rambut mereka..cam serabai jerk..lepas tu mereka ni memang lah sopan tapi entah nape awe tak suka...heheh..