Sabtu, Oktober 09, 2010

Eh!! bukak lampu...

Korang kalu tido suka dalam gelap ke dalam terang? Aku tak tau nape aku memang dari dulu agi tak boleh tido dalam gelap. Paling tidak mesti ada lampu tido kecil. Biasanya aku memang biar lampu kat ruang tamu terpasang sebab cahayanya boleh sampai kat bilik aku.Mesti korang ingat aku takut kan? Taklah....hehe.....

5 ulasan:

aSmiDar berkata...

Tak berani jugak tido lam gelap..
lampu mesti pasang

mak_ngoh_selamoh berkata...

dulu makngoh suka tido dalam gelap..tp setahun 2 ni, makngoh tido dalam cerah...sebab ada sesuatu di umah sewa makngoh ni :(

Tomato Gurl's Life berkata...

sama la kat rumah ni..mesti ade je 1 lampu backup yang tak ditutup..bukan takut tapi utk keselamatan ;)

p/s: akak memang takde smix or bb cik tom slow..huhu..btw salam kenal dari cik tom :)

ainzuryn berkata...

eh! mak ngoh...mende tuu?..seram lak.

Izan Ishak berkata...

izan pun sama..ada 1 lampu luar yg mesti dipasang. takut jgk kalu gelap sgt~~