Ahad, Oktober 10, 2010

ROKOK UNTUK KESIHATAN???

Korang percaya ke kalo orang kata rokok ni baik untuk kesihatan? Aku memang langsung tak percaya walau apa pun kata syarikat pengeluarnya. Mana mungkin rokok yang mengeluarkan asap tidak membahayakan kesihatan. Alam sekitar pun tercemar, inikan pulak paru-paru kita.Itu apa yang aku pikir...korang pikir camne?

2 ulasan:

ShErA berkata...

saya pun tak percaya kak.. kalau dah tak elok tu, tak elok jugak la... boleh plak ada rokok untuk kesihatan... mcm2 dieorang try buat sekarang ni...

ainzuryn berkata...

Tulah shera, kononnya rokok ni mengandungi herba yang baik untuk kesihatan tapi camne plak ngan asapnya? lainlah kalo rokok ni tanpa asap..hehe