Jumaat, Oktober 15, 2010

BUSUK!!!


Macam kat kayangan...


Berkabus...


Tapi...


Busuk!!!


Uwekk!! busuk betul bau asap rokok korang. Korang sendiri tak bau ke???

Aku datang sini nak makan char kuey teow bukan nak makan asap!! Hampeh!! Punya banyak meja kat sini kenapa meja tu korang pilih? sebelah meja aku...

3 ulasan:

ShErA berkata...

tak suka kalau pegi kedai makan duduk dekat dgn org merokok... sepatutnya, kat kedai makan tak pyh la merokok... at least ada rasa hormat kat org lain...

ainzuryn berkata...

SHERA~ yelah shera akak panas betullah kat d'org tu..dah nampak ada budak kecil duduk sebelah pun d'org hembus asap semacam jer. Memang takde sivik.

diana berkata...

lempang je orang tu..
melampau..!