Jumaat, Oktober 15, 2010

AHH..DEMAM

Petang semalam...tiba-tiba jer aku rasa sejuk, sejuk yang teramat sangat. Pakai selimut toto pun masih sejuk lagi. Aku demam! Dah lama aku tak sakit, rasanya dah bertahun-tahun.Nah ambik ko semalam aku demam sampai termuntah-muntah. Kepala ni rasa macam nak meletup. Sendi-sendi aku rasa macam nak tercabut.
Bila dah sakit barulah tau nak menghargai waktu sihat. Masa sihat langsung tak jaga kesihatan...huhu.....

5 ulasan:

ShErA berkata...

kak, semoga cepat sembuh... jangan lupa makan ubat ye...

ainzuryn berkata...

SHERA ~ Tq shera, dah sekole ubat akak makan..hehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

take care kak.. Allah nak bagi akak rehat tu

sarah-najwan berkata...

pi klinik ke belum?..jika x..baik pi atau mkn paracetamol...semoga cpt baik..

ainzuryn berkata...

HAWA DAN SARAH ~ Demam pun akak balik kg gak sebab nak tengok opah tak sihat...tq sebab perihatin..