Ahad, Oktober 10, 2010

WOW!!! G.R.O. JADI DATIN..kelas gitu..

Semalam aku dapat sms dari sorang kawan lama kat KL. Smsnyer berbunyi begini " jemputan ke majlis aidilfitri dan jamuan perkahwinan dato F... dan datin S...bertempat di dewan bla bla bla...". Aku kebingungan, bila lak aku berkawan dengan datin-datin nih?
Aku pun tepon lah si kawan lama aku nih..Al kesahnya sorang yang aku kenal dulu dia keje kat kelab dangdut kat KL sekarang dah jadi datin. Baru lepas raya aritu dia nikah dengan sorang datuk.Fuhh!! Kelas gitu kan??? Masuk kali ni dah 5 kali dia nikah!! huhu...

12 ulasan:

aSmiDar berkata...

Fuhhh...GRO pon datuk wat bini...

IxoR@ berkata...

wowww...

ini datin pora melawat dan menjadi follower kamu yg ke 19...

:)

sarah-najwan berkata...

ain..akak dtg sini..folo no 20..kalau setuju..letak lah shoutmix..senang nak tinggal jejak yer...hehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

jodoh dan rezeki..dah tu akak pergi ke kak?

ainzuryn berkata...

asmidar~ g.r.o pandai layan kut...
ixor@ ~ segan lah nak kawan dgn datin-datin nih
sarah ~ ok, nanti ain letak shoutmix yer. tq
hawa ~ yelah... akak tak pegi sebab jauh. akak
kat t'ganu.
TQ SUME KAWAN-KAWAN YG SUDI KOMEN KAT CNI.

Fiqas berkata...

mantap la dia ... ada gak sangkut ngan dato.

Tomato Gurl's Life berkata...

wow dr GRo boleh jadik datin????hebatnyer...pastu 5x pulak kahwin..cik tom ni plk xkahwin2 lg..hihi

ainzuryn berkata...

fiqas~ memang die cun tp dah umur 45 dah.
tomato~ biar lambat kawin jgn byk kali kawin....huhu

TQ,TQ, LEN KALI KOMEN AGI EKK...

paan berkata...

wah beruntungnye.. dia dah taubat kot..haha

diana berkata...

ni datuk yang memang suke pi kelab dangdut ni..
kan??

paan berkata...

cari shoutbox , tapi xder.. kak header kat atas tue besar sgt la.. saiznye lari , pastu sidebar kiri kanan kecik sgt ..

dan ruang footer pun lari jugak. kalo akak edit skit mesti lagi lawa blog nie..

kalo , nak mtk tolong saya , roger jer..setakat nak edit skit2 tue , percuma jer..

salam blogger ye.

ainzuryn berkata...

Diana~ tulah.. datin tak tau datuk selali bergelek kat dangdut.hehe...
paan ~ akak ni bukan pandai sgt nak ejas laptop nih. Maklumlah dah tue-tue baru dapat pegang...muda dulu tak mampu..huhu.. kalo dik paan nak tolong suka sgt ler akak. Tq ler sbb perihatin