Selasa, Oktober 12, 2010

Korang suka cite pasal G.R.O.?

Ooooo...korang kalu cite sensasi macam cite pasal GRO korang sukalah yer? Ramai lak yang nak mengomen yer?
Dulu masa aku duduk kat KL, aku suka menyewa umah kondo sebab lebih selamat, ada sekuriti. Maklumlah masa tu aku kerja jadi anak aku tinggal ngan bibik indon kat umah. Kononnya kalo ada sekuriti tu taklah bibik indon bawak lari anak aku atau sekurang-kurangnya kalo dia dera anak aku pun adalah sekuriti dengar...yelah tuu kalo dia tak mengulat..huhu.(dah ke lain lak cite aku nih)
Pompuan-pompuan GRO ni suka dok umah yang agak privacy sikit, mungkin senang d'orang nak kuar masuk pukul berapa takde orang ambil tau. Orang-orang kat situ pun sume wat hal masing-masing jer. Jumpa dalam lif pun senyum-senyum gitu jer.
Yang tak syok nyer bila malam d'orang balik keje mabuk-mabuk pastu muntah kat tempat parking, kat dalam lif...yang kencing dalam lif pun ada! yelah dah mabuk bukan sedar pun. Tu takpe lagi, lebih parah kalo ada yang bertekak sebab kawan dia dah caras customer tetap dia. Emmm... aku dah masak dah dengan perangai d'orang ni. Bila siang tak nampak batang idung, sume tido...zzzzzzzz..

1 ulasan:

diriku berkata...

xtau la nk cte psl GRO ni..byk lagi kan keje halal yg lain..kerje camtu mmg selalu terdedah la ngn maksiat..