Rabu, Oktober 20, 2010

DJ radio pondan a.k.a mak nyah


Apa definasi pondan a.k.a mak nyah? Pada aku secara ringkasnya ialah lelaki yang berkelakuan seperti perempuan dari segi pembawaan termasuklah segi pakaian. Mungkin juga melibatkan perasaan dimana pondan ini mempunyai minat yang sama seperti kaum hawa. Itu apa yang aku tau...
Isunya di sini perlukah watak pondan di wujudkan di stesen-stesen radio? Sebentar tadi aku rasa agak terhibur mendengar keletah dan gurau senda DJ pondan ini di stesen radio kegemaran aku. Memang tak dapat dinafikan kehadirannya menambah ceria pendengar-pendengar stesen radio tersebut termasuk aku...betul! aku tak hipokrit, memang aku terhibur..
Tapi kemudian aku tertanya perlukah watak sebegitu diadakan? Aku yakin sebenarnya DJ tu bukan pondan, cuma dia didalam watak semasa di konti saja. Tapi perlukah? Apa kebaikannya? Ada tak keburukannya?
Entahlah...yang pasti aku dan pendengar yang lain memang ternanti-nanti suara beliau pada setiap malam rabu...heee...tak kuasa tau!...nista!

9 ulasan:

alinac lover berkata...

stesen mana ek

ainzuryn berkata...

ALINAC~ suria fm. i like kak bee nista...heee

Zaidah berkata...

nak dengar jugaklah....

cheqna berkata...

kak vee tu kan???

Ain berkata...

tak pernah tau pun ada dj radio pondan....

huhuhu, ketinggalan sungguh daku ni....

makdara TERdiva berkata...

eh! ade ke????

rase x perlu kot!

Amy Syaquena berkata...

stesen mane tue..

My Little Diary berkata...

salam perkenalan,


entry terbaru "header dah bertukar"

Cik_Noor berkata...

stesen mana yer??