Khamis, Oktober 21, 2010

senyum tak payah bayar laa...










Cuba korang tengok gambar-gambar ni...










Apa korang rasa bila tengok gambar-gambar tu?

Mesti korang pun rasa nak ikut senyum...ye tak?

Tapi apa yang korang rasa bila korang senyum kat seseorang pastu dia buat bodoh jer?


13 ulasan:

idah @mama izzya berkata...

pernah terjadi senyum tak berbalas..
wase termalu sendiri plk..

senyuman tu kan sedekah

Cik_Noor berkata...

Salam

Tengok gambar kambing senyum sikit

Tengok pic no dua O_o'

Tengok pic no. 3
senyum lebar

Memang sakit hati jugak kalau senyuman tak dilayan
dia wat bodoh jew cam bagus
tapi lantak laa
janji kita happy
yeah..!!

aSmiDar berkata...

Sentap je kan kita senyum tak balas...
ape salahnya balas senyum walaupon tak kenal..huhu

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

senyum it satu sedekah..

(@____@)

ShErA berkata...

kdg2 geram gak kalau kite senyum tp org tu buat x tau je... kalau senyum, sedap gak rasa hati...

CiK QiQi berkata...

tampar je sis..keh3...

msti le grm n fedup..bek snyum kt kcing..da kompom2 ssh nk nmpk kucing snyum kt kite.hehe

noreed berkata...

hehehe comel n klakar lah

Tomato Gurl's Life berkata...

rasa geram je bila senyum org xbalas..rs nk kasi pelempang sedas...hik3 ;p

TUKANG KATA berkata...

orang tu tak penah baca hadith

"senyum itu sedekah"

kot kan..HAHA


follow u jgk..nice blog..nice en3..mana boleh tak follow :)

alinac lover berkata...

kita senyum pastu x balas ek!

first skali dlm hari msti kat

"mak aih sombong nya dia!"

itu kalo yong la..hehe

Ati Masrif berkata...

comelnya cat tu senyum

manisz berkata...

rasa tak dihargai bila tk dpt balasan.. :-)

ainzuryn berkata...

satu, dua, tiga!!! meh senyum sama-sama...heeeeee......tq sumer.:)