Selasa, Oktober 19, 2010

Rumah ayam?

Woi! Kalau nak bela ayam gi duduk rumah kampung la. Usah kata ayam, nak bela kambing, lembu, unta pun takpe takde sape nak marah. Ada ke patut duduk rumah taman pastu buat reban ayam kat belakang dapur? D'orang ingat taik ayam dia wangi ke?

10 ulasan:

diana berkata...

uih..
lalat banyak le gitu..
repot la..
mana boleh buat gini..
ni yang nak marah ni..
heheh

ShErA berkata...

dulu masa belajar, jiran sebelah rumah sewa ada gak bela ayam... shera dgn housemate rungsing betul... nak study pun susah...mcm kak diana tulis, banyak lalat...

alinac lover berkata...

ala..xsesuai la kat taman nk bela ayam~ adoi~

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Salam Kenal.


haha..

kat lorong rumah ni pun ada sorang jiran bela ayam ngan burung

Pagi2 dok berkokok kejutkan orang..Mula2 terkejut jugak tapi lama-lama dah biasa.

Nasib baik rumah dia dekat dgn hujung lorong.

idah @mama izzya berkata...

aii slmt pg..heheh siannyer kalu ada jiran yg camtu..ada ke ptt bela ayam blkg dapur..sian ayam tu nak bertelur x ckp tmpt..kih..kih

ainzuryn berkata...

DIANA~SHERA~ALINAC~AZRINA~ akak malas nak repot merepot nih.. kang bermasam muka lak. kita nak tinggal lama kat sini tapi tulah kalau dah duduk kat taman kenalah peka perasaan jiran...kan? tq.

IDAH~ sian kat ayam yer....huhu. tq

Tomato Gurl's Life berkata...

sabar akak..amik ayam tue sembelih je wat gulai..hik3(jgn buat betul kak..gurau je..huhu)

wah dah buat pop-up komen..bagus..lg senang nak komen..

Ati Masrif berkata...

buat je laporan kat majlis perbandaran...takleh kasi muka depa ni

Ain berkata...

memangggg tak sesuai....

jiran kat taman ain ni pun ada jugak yang bela ayam, paling geram bila ayam tu panjat atas keta ain sampai calar balar....

susahhhh betul kalau dapat jiran tak prihatin ni kan...

Cik_Noor berkata...

Memang tak patut
wat laa reban mini untuk ayam tu
apalaaa