Ahad, Oktober 24, 2010

JiN mAnDuL



Aku teringat dulu orang kecoh-kecoh pasal lelaki pakai seluar jean ketat boleh mandul. Masa tu zaman rock kapak sume orang pakai seluar jean ketat. Tapi aku tengok jiran sebelah umah aku beranak gak hampir setiap tahun walaupun suami dia berseluar jean ketat..heeee.


Sekarang zaman hip-hop, apa barang seluar jean ketat...kalo pakai pun member kutuk. Orang sekarang pakai seluar jean tak ikut saiz pinggang sendiri..pinggang kat punggung, cawat kat lutut...spenda kasi nampak!! ....Hah! jean macam ni tak mandul lah kut.


Aku setuju kalo orang kata seluar jean memang pakaian sepanjang zaman walaupun trendnyer berubah-ubah. Aku sendiri pun lebih selesa berseluar jean bila keluar kemana-mana. Tapi kalau sume orang pakai seluar jean.......

.

.

.

.

.

.

.

.

JIN NAK PAKAI APA? heeeeeeeeeeeee...

5 ulasan:

alinac lover berkata...

jin xpakai suar la..hehhe

ardinihumaira berkata...

dni suka pakai seluar jeans juga ;)

sarah-najwan berkata...

tang jin nak pkai ape yg paling best..heeheh..jin pakai seluar pesen lain kot..kang byk jenis seluar..hahaha

Zaidah berkata...

klu pakai jean longgar rasa memang tak mandul...klu gitu jin tak ade seluarlah...

Tomato Gurl's Life berkata...

sian jin xde seluar..hak2.