Khamis, Oktober 28, 2010

pADAn MuKa HAng!!


GEORGETOWN~ Pada malam kejadian, lelaki itu datang dengan menunggang motosikal secara tiba-tiba menyimbah cuka getah ke muka gadis itu sambil mengejek 'padan muka hang!'.....hanya kerana cintanya ditolak. Akibatnya, Ain, 21, mungkin tidak dapat mengikat tali pertunangan dengan jejaka idamannya pada aidiladha ini.
Dunia ni dah penuh dengan orang gila agaknya! Atau mungkin mak bapak zaman sekarang dah gagal mendidik anak mereka menjadi manusia!
Aku agak emo bila mendengar berita kegilaan, kerakusan dan kekejaman manusia seperti ini.
Agaknya apakah hukuman yang setimpal dengan perbuatan seperti ini?
Setakat penjara 6 bulan hingga setahun tu mereka anggap sebagai percutian percuma jer....

7 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
tak suke baca citer camni... apa punya org daaa... akaiii takdak...

entry terbaru "anak jantan"

Ain berkata...

budak2 zaman skrg ni pelik betul perangai dorang kan, nak buat pape langsung tak fikir akibatnya.....

huhuhu...

::N:: berkata...

Salam

Takut nye laaa

zura@iwan berkata...

tu la ada bc news ni pagi td...adeiii gila tul laki tu...ada buat cm tu kt pompuan tu....tak takut ke dia....haizzz..

Tomato Gurl's Life berkata...

bodoh3!!
xkan xnak kat dia siap simbah asid..geram la org camni!

karipapsayur berkata...

scary lah!

Husna berkata...

kena simbah asid balik kat mamat tu bru adil