Rabu, Oktober 27, 2010

kenapa AKU???


"Apesal awak suka sebut diri awak AKU? macam tak sopan tau....."


Apesal ko nak tanya AKU soalan ni?


AKU punyer suka ar nak sebut AKU ke, apa ke...

yang ko sibuk hal AKU ni nape?


apa salahnyer AKU nak sebut AKU ? habis tu nak sebut

i...u, kite...awak atau saya ...kamu?


AKU nak tanya sikit ko berdoa kat tuhan ada sebut i...u ke? ada sebut kite...awak ke? atau saya...kamu? tak kan? AKU pun tak...


Kalau tuhan pun boleh terima hambanyer berAKU, ko pesal lak nak mempersoalkan AKU!!!


ADA AKU KESAH....

2 ulasan:

hiro berkata...

kenape??? hii

Chicha's berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.