Rabu, Oktober 27, 2010

PENGKID jaga...







Semalam aku ada buat n3 tentang cikgu pengkid yang larikan sorang pelajar pompuan. Aku bukanlah anti pengkid tapi anti sesiapa saja tak kira lelaki atau perempuan yang berkelakuan macam gampang!
Cuba korang tengok gambar kat atas tu...sekali pandang sape sangka jaga sekolah anak aku tu sorang pompuan kan? (binti-bintik putih tu air hujan kat cermin kete aku) Aku pun mula-mula dulu kompius gak. Aku tak pasti dah berapa lama dia keje kat sekolah tu sebab anak aku pun baru bersekolah kat situ 3 bulan. Yelah, aku kan baru pindah.
Dari pandangan kasar aku setiap hari masa amik anak balik sekolah, dia nampak ok jer...malah yang aku kagum tu...hampir separuh dari murid sekolah tu bersalam dengan dia masa time balik. Aku tak penah tengok senario cam tu dimana-mana. Usah kata salam dengan jaga sekolah, salam dengan cikgu pun amat jarang aku tengok.
Mungkin betul kata orang lain padang lain belalang so lain orang lainlah perangainya tak kiralah lelaki ke, pompuan ke. pengkid ke atau pondan...asalkan tak buat jahat pada orang, aku rasa ok jer.....yang lain tu antara dia dengan tuhan ler.....huhu..

2 ulasan:

zura@iwan berkata...

betui tu...asal x buat jahat ngan org kan....

alinac lover berkata...

la..ingt lelaki tu..hehe

itu la..klo kt sini jaga perempuan pakai skirt labuh ngn bju mcm tu.~