Ahad, Oktober 31, 2010

heran tak???


Eh korang heran tak?

Aku heran ar...

Rumah korang kalo hujan-hujan camni ada tak?

rumah aku ada , tak jejas langsung...cantik je.
Amendenyer?

ASTRO !
Tu ar selalunya kat kawasan mana pun kalo hujan, alamatnya baiklah gi tido...sebab nak layan apa? astro takde!
Tapi aku heran lak kat rumah aku astro ok jer walaupun kat luar tu hujan lebat bagai nak giler. Dari semalam aku dok simpan soalan ni dalam kepala otak aku nih...apa pun aku ucap tahniahlah kat astro sebab berjaya memberi perkhidmatan yang ' wow ' kat kawasan rumah aku nih. Kawasan lain aku tak tau laa...eh! rumah sape yang tak dapat siaran sekarang ni jangan jeles ar...gi tido! heeee....


3 ulasan:

Ain berkata...

kak ain, jelessssnyaaaaaa....

kalau hujan memang frust sokmo, pakai astro beyond pun siaran tetap nan adooo...

hampeh tul tau...

azzey berkata...

ainzuryn: kat umah sy plak x tentu. kdg2 ujan lebat dgn angin kuat stil dpt gak...kdg2 baru angin sikit2 pun dah tak npk hape....hu3....

diana berkata...

rumah saye pun kalau hujan ke ribut ke ok je siaran nye..
cuma kalau kilat tu kita sendiri kena beringat la..
tutup je la tv tu..
bahaya...