Rabu, November 03, 2010

PuLaNgKaN...(bukan cite hantu)



Masa berlalu begitu cepat sekali kan?... pejam celik dah hampir hujung tahun dah. Setahun demi setahun anak-anak makin besar dan terasa aku pun makin tua. Kalau boleh aku minta dipulangkan masa lalu, aku nak buat segalanya sekali lagi...mungkin jauh lebih baik dari apa yang pernah aku lakukan sepanjang hidup aku. Pulangkan...pulangkan waktu itu...


Cakap pasal pulangkan ni, teringat lak esok anak-anak aku kena pulangkan buku teks pinjaman. Lepas ni ringanlah sikit beg sekolah anak-anak aku. Kalau tak, sian aku tengok...itu pun beg beroda, kalau tak lagi sian. Masa aku sekolah dulu takdelah banyak sangat buku macam sekarang.


Bila pandang belakang, aku terpikir entah apa saja lah yang dah aku buat sepanjang tahun ni.
ahh!...macam takde apa je. Apa pulak nak aku buat tahun depan...ahh!...apa-apa aje lah.
ishh!.. poyo je n3 aku ni. Korang baca gak ke? hee....
(apa kena mengena gambar tu dengan n3 aku? takde pun...)

3 ulasan:

diana berkata...

azam saya tercapai sudah tahun ni..
heheh..awak??

ainzuryn berkata...

DIANA~ apa azam Diana tu?
tahun ni byak sangat perkara terjadi dalam diary akak. bapa mertua meninggal, akak pindah dari perak ke ganu, dan yang bestnya akak yang buta IT ni dah jadi blogger. heee...

Ain berkata...

kak ain duk ganu kat mana? biar betul ni.....

kalau la masa tu boleh diputar semula, boleh la kita jadi muda balik...

hehehe....