Jumaat, November 05, 2010

mak aii..seksi ke seksa?


Sori ye... jangan salah paham lak, aku bukan nak jadikan blog aku ni blog lucah atau apa. Lagi pun apa yang korang nampak kat gambar tu? seksi ke? pada aku kelako adalah...
bangga ke kalo ada 'benda' sebeso gitu. Orang barat suka sangat nak ejas pemberian tuhan...cucuk sana, cucuk sini. Nak cari pakaian yang sesuai pun susah. Apatah lagi nak bersukan...emmm..melambung nanti..ahakk!!
Aku rasa kalo dah beso camtu lelaki pun cuak!
Tak seksi pun seksa nak bawak adalah...heeee
ampunnn....

8 ulasan:

TiKa LEh berkata...

seksanye tgk..huhu

Kak Ida berkata...

sian tengok..seksa nak bawa sana sini.dah rezeki dia mcm tu

MasaDahTime berkata...

konfem ke tu gambar betul? bukan edit ke?

ainzuryn berkata...

entahlah samada gambar tu diedit atau tidak tapi memang nampak seksa sgt. kalau ori nak buat camner kan? tapi kalau saja dicucuk botox kompem satu hari nanti akan jadi penyakit.

Zaidah berkata...

yang tengah tu seksa tengok.,...huhuhuhu

Faezah Hannah Al Baj berkata...

ya Allah..terseksa ni

huh? belakang die ad jerung!

shah amirul berkata...

buat pukul jerung ler :P

xkane berkata...

yg kat tgh tu mmg seksa la...heheh

apasal ada mcm sirip jerung ka belakang tu..heheh