Selasa, November 02, 2010

GA kasehainzuryn ~ lagi 14 orang shantekk...



Teruja akak...


TQ BERI MASH yer sume blogger-blogger yang menyokong GA kasehainzuryn yang tak seberapa ni. Tak sangka lak ramai yang berminat nak join. Kat n3 aritu aku dah siarkan nama-nama peserta seramai 10 orang. Boleh check kat http://kasehainzuryn.blogspot.com/2010/10/ga-kasehainzuryn10-dah-lulus.html.
Kali ni nak siarkan lagi 12 orang nama peserta.
Mereka-mereka yang shantek ialah~


1. Nuanza~sepanjang jalan kenangan

2. tiefazatie~tiefazatie personal life

3. Mimiey~al-kisahku

4. MummyHaza~kiut kiut Pink

5. Bionic Women~warna warni kehidupan

6. Faezah Hannah Al Haj~Nota.Hati.Cikgu

7.Lelord~Mama Najlaa Punya

8. Zue@annaleeya~Cinta Adam & Hawa

9.Cute Mum~My Cute Little Diary

10. ZuraZari~ZaRi's Kasih

11. Diraz2u Contest/ Giveaway

12.episodkasih. blogspot.com~ Diary Kehidupan Rifhaman


GUD LUCK SUME!!!

4 ulasan:

zue @ annaleeya berkata...

hrp2 nama akak sgkutla adiah tu kan???? hehehe....

Lelord berkata...

hahahah pilih la daku....

Ain berkata...

wahhhhh, tumpang gembira tengok ga akak dapat sambutan meriah....

kan dah kata, memang ramai yang suka hadiah ga akak tu...

konfrim termimpi-mimpi dalam tidur tau...

hahaha

iEyLa berkata...

kak..sy da join..xde pon my blog link..
huhuhu...